Wednesday, May 28, 2008

Woensdag 28 Mei 2008




Die wereldvredeskruis / The World Peace Cross

St Christopher-kerkie / The St Christopher Church



Zugspitze - bruin van die Saharasand in die lug / Zugspitze - Brown due to the Sahara sand in the air

Aankoms in Duitsland / Arrival in Germany

Woensdag 28 Mei

Is daar meer in die lewe en spirituele wêreld as wat ons vermoed? Kan ons woorde wind laat opkom en sand opskep?

Gister het ek geskryf dat ek dink ek het die hitte van die Sahara saamgebring het. Vandag hang oor die Alpe ‘n bruin mistigheid. Die radio en TV nuus sê dis sand van die Sahara na ‘n hewige sandstorm.

Jy kan my uit die Sahara wegkry maar nie die Sahara weg van my nie J

Ek was toe vanoggend in die begraafplaas. Omdat al die grafskrifte in Duits is, gee ek dit in Afrikaans. Alles is eg en waar!

Graf van ‘n grafgrawer:

Hy het 90 jaar geleef
En vir baie ‘n graf gegraaf.
Wie vir ander ‘n gat graaf,
Val self daarin.

Of

Hier het Jakob Rosenknopf van sy huisdak in die ewigheid geval.

Of

Hier lê begrawe die goeie maagdelike Rothburg Rindl
Gesterf het sy met 17 jaar
Net toe sy bruikbaar was.

Of

Hier lê in soete rus,
Om die lewe gebring deur ‘n koei,
Franz Xaver Maier.
Hier kan mens sien
Op watter vreemde wyses kan ‘n mens sterf.

Of

Hier rus in God
Adam Lentsch
26 jaar het hy as mens geleef,
En 37 jaar as getroude man.

Of

In hierdie graf rus
Ulrich Peter.
Sy vrou het hulle eers later
Aan sy sy begrawe.
Gaan hy nou die Ewige Rus kan hê?

Of

Hier rus
Michael Wiesner,
En weliswaar net tot
Die Dag van Opstanding!

Of

Hier lê
Martin Krug.
Hy het sy vrou, kind en
Die orrel geslaan.

Of

Hier rus die jonge vrou
Rosalind,
Gebore as onwelkome kind.
Haar onbekende pa was
Die Kapuziner predikant!

Of

Hier lê my vrou,
Dankie tog!
Sy het aanhoudend met my gestry!
Liewe wandelaar,
Gaan dadelik weg van hier,
Anders staan sy op en begin met jou te stry!

Al hierdie grafskrifte is eg en outentiek.

Ook vandag se ry was ‘n fees. Ek het die snelweg vermy en met kronkelende paadjies deur klein dorpies en groen woude, oor hoë bergpasse en langs turkooiskleurige mere gery.

In die bosstories van (ek dink) die Januarie uitgawe van Wegbreek het ek geskryf dat ek in Oostenryk by die St. Christopher-kerkie wil stop en die Here dank vir ‘n veilige reis. Ek het dit vandag gedoen. (Sien foto). In dieselfde uitgawe het ek ook geskryf dat ek verby die Zugspitze, die hoogste piek in Duitsland, gaan ry. Ek het dit gedoen. Ongelukkig kon ek weens die Saharasand in die lug nie ‘n mooi foto neem nie.

Ek het vanmiddag 14:25 oor die grens Duitsland binnegery.

Sondagmiddag kom ek in Langenselbold aan, die amptelike einde van Naboom2Germany.



Wednesday 28 May

What do we know about the spiritual world? Is there more hidden behind our words? Can our words let things happen?

Yesterday I wrote that it felt as if I had brought the heat of the Sahara with me to Austria / Germany. This morning as I got up the Alps were covered with a brown cloud. I couldn’t believe my eyes. The radio and TV news said it was the result of a massive sand storm and the wind had brought sandll the way from the Sahara!

You can remove me from the Sahara but you cannot remove the Sahara from my soul J

I visited the graveyard this morning. I am going to translate everything from German into English. All the grave inscriptions are real and authentic.

Grave of an undertaker

He was 90 years old
And dug for many a grave.
He who digs a hole for someone else
Will fall up himself into the hole.

Or

Jakob Rosenknopf fell from the roof of his house into eternity.

Or

Here is buried the good virgin Rothburg Rindl
She was only 17 when she died.
(Just in the age when one could start using her!)

Or

Here, in eternal peace,
Killed by a cow, lies
Franz Xaver Maier.
This is the proof
What dubious ways of dying there are.

Or

Here rests in God
Adam Lentsch
26 year he lived as a human being,,
And 37 yaers as a married man.

Or

In this grave rests
Ulrich Peter.
His wife they buried next to him
only later.
Will he have the Eternal Rest now?

Or

Here rests
Michael Wiesner,
But only till the day
That Jesus will return!

Or

Here lies
Martin Krug.
He hit his wife, child
And the organ.

Or

Here is buried the beautiful
Rosalind,
She was born as an unwanted child.
Here unknown father was
The Kapuziner pastor!

Or

Here lies buried my wife,
Thank God!
She always quarreled with me!
Dear passer-by,
Leave this place immediately,
Otherwise she will rise and started quarreling with you as well!

Al these graves are real.

My tour today was again a joy. I avoided the highway. I rode on country roads through many small villages and green forests, over mountain passes en along turquoise rivers and lakes.

In the Wegbreek magazine of (I think) January I wrote that I would visit the St. Christopher Church in Austria as St Coloman is / was the patron of all travelers. I stopped at the church today and thanked God for a safe trip. See the photograph. In that same issue I mentioned the Zugspitze, the highest mountain in Germany. I passed it today, but unfortunately due to the Sahara sand the summit wasn’t that clear.

This afternoon at 14:25 I crossed the border into Germany.

I should arrive in Langenselbold on Sunday, the official end of Naboom2Germany.

No comments: