Thursday, May 29, 2008

Pfronten, Duitsland

Waar die sambrele staan, was my huis vir baie jare / Where the umbrellas stand was my home for many years.
Pfronten, Duitsland

Ek is nou in die Alpdorpie Pfronten waar ek vir 4 jaar gewoon het. Dit was goeie jare met soveel geleenthede om die omgewing hier te verken. Oostenryk is net 2 km van hier, en Switserland een uur se ry met die motor.

Ek het vanoggend een van my gunstelingroetes gaan ry: Pfronten – Plansee (Oostenryk) – Kasteel Linderhof (van Ludwig die Tweede) - Oberammergau (waar die Passiespele elke 10 jaar plaasvind) – Wieskirche (een van die mooiste Rokokoboustyle) – Kasteel Neuschwanstein (die weer was te donker vir ‘n goeie foto) – Lechvalle - Pfronten.

Die foto’s is hier onder.

Die pad was ideal vir die KLR: Smal, woudomsoomde paaie, bergpasse, baie draaie.

Baie dankie vir almal wat e-posse gestuur het! Dis so wonderlik om van totaal vreemdes, oud-leerlinge van 18 jaar terug, en goeie vriende te hoor!

My droom is dat Naboom2Germany slegs die begin moet wees, dat meer sulke reise moet plaasvind. Wat van Naboom2Siberia, of Naboom2Australia? Wie weet wat die toekoms inhou?

Alhoewel ek Sondag my eindpunt van Naboom2Germany bereik moet julle asseblief nie ophou hier lees nie. Tot ek terugvlieg gaan ek nog so enkele ritte doen en gereeld foto’s en beriggies laai.

Regstelling: Ek het gister van die St. Colomanskerk geskryf terwyl dit die St. Christopherkerkie was. Julle moet maar verskoon, die ouderdom …



I am in the Alpine village Pfronten where I’ve lived for 4 years many years ago. Those were good times, an ideal chance to get to know this part of the world well. Austria was only 2 km away, and Switzerland an hour by car.

I rode one of my favourite routes this morning: Pfronten – Plansee (Austria) - Castle Linderhof (of Ludwig the Second) – Oberammergau (where the Passion Play takes place every 10 years) – Wieskirche (The Church on the Meadows – one of the best example of the Rococo style) – Castle Neuschwanstein (unfortunately the weather was too bad to take a decent photograph) – the Lech Falls – Pfronten.

The photographs are below this post.

Thanks for all the emails! It is a privilege hearing from total strangers, ex-pupils of 18 years ago and good friends.

My dream is that Naboom2Germany must only be the beginning of more such trips. Perhaps something like Naboom2Siberia, or Naboom2Australia. It all depends …

Although the plan is to reach my final destination on Sunday don’t stop reading this blog. Until I fly back I will do more trips and will post more photographs and stories.

Correction: Yesterday I wrote about the St. Colomans Church while I actually meant the St. Christopher Church. I am sorry about this error. Old age, you know.

No comments: