Friday, May 16, 2008

Verlore

Finding fortune among the accidents of life - is there any greater talent?

Ek is vriendloos vanaand. Sedert my selfoon weg is, het ek niemand se selnommers meer nie, net Johannes s'n omdat dit op my fiets op 'n Rooi Kruis plakker is.

So, vriende, vyande, familie en ander geliefdes, kliek op die email simbool onder aan hierdie inskrywing en begin vir my emails stuur met julle selnommers! As jy 'n baie algemene naam het, skryf dan maar daarby watter Johan jy is. :-)

Al kan ek julle nie meer meer sms nie, troos ek my met die gedagte dat ek ten minste jou selnommer weer het. Ek sal op die vragskip dit dan tik, en weer tik, en kontroleer, en weer kontroleer.

Daarom, laat kom die emails!



Tonight I am stripped from everything, because I don't have your cell number any more. I saved all the numbers and names on my cell phone. Intelligent, I would say, until its way parts from yours and you lose everything.

Therefore, dear friend and foe, family and other loved ones, click on the email symbol here below and start sending sms's to me with your name and cell number. Please! If you have a very common name add which Paul you are. That would help me a lot!

I have to admit, I don't know what I am going to do with your number now. That will keep me busy on the cargo ship. I will type out all names and numbers, and check it, and re-check, and re-check again.

So, let roll the emails!

No comments: