Friday, July 25, 2008

Blitsvinnig

Dit was vinnig Donderdagoggend het ek die spesialis in Pretoria gaan sien oor my beseerde arm, en Donderdag laatmiddag is ek geopereer. Die spier is geheg en ek glo dat my arm vinnig gaan herstel. Net die gips maak dit moeilik. Ek sukkel om met links tande te borsel.

That was quick. I went to see the doctor Thursday morning, and late Thursday afternoon he oprated my injured right arm. Everything went well and the torn muscle was fixed. The whole arm is in plaster. I struggle to brush my teeth with my left hand.

Ek het vir my pa ook 'n vergroting gegee van die foto wat ek Maandag in die kantoor gaan ophang. Die woestyn in Soedan sal my lank bybly.

I gave my father an enlargement of the photograph that I is going to decorate the office wall in Naboomspruit. The desert in the Sudan will remain with me forever.


Video greep: In Pole het 'n kameraspan van MotoRider.tv op my afgekom en 'n kort onderhoud gedoen. Die dame het vir my nou 'n skakel na hul webblad met die onderhoud gestuur. Jy het 'n taamlik nuwe weergawe van Flash Player nodig om dit te kan speel.

Video clip: While in Poland a camera team of MotoRider.tv met me by chance. They did a short interview wih me. The lady sent me a link to their website with the interview. You need a recent version of Flash Player to play the clip.

No comments: