Thursday, February 7, 2008

Weer Donderdag

(English below)
 
Ek het vandag weereens besef hoe ongelooflik bevoorreg ek is om in die Bosveld te kan leef. Die vroegoggendverkeer verby Pretoria en in Johannesburg in was vir my 'n riller. En daar is mense wat dit elke dag tweekeer moet doen...
 
My fiets is nou in die bekwame hande van Ray Muller van Cy Tech. Ek glo nie daar is 'n meer ervare mens vir al die opgraderings as Ray nie. As mens die foto's teen sy mure sien waar hy al met sy motorfiets was ...
 
Ek het verlede week van vriende 'n poskaart uit Timbaktoe (Mali) ontvang. wat die poskaart besonders maak, dit is tien maande gelede gepos!
 
 
I realised again how privileged I am to live in the Bushveld. I had to negiotiate the early morning traffic past Pretoria and into Johannesburg. It was a nightmare for this soul from the bush. And then there are people who have to drive those roads twice daily.
 
My Kawasiki is in the most capable hands of Ray Muller of Cy Tech now. I don't believe that there is anyone more experienced than him to do these upgradings. One only has to see the photographs of him and his motorcycle to realize that he conquered Africa by bike.
 
Last week I received a post card from Timbaktoe (Mali) from German friends. What is special about this post card? It took ten months to get to me!
 
Lekker aand! Geniet die aand!

No comments: