Tuesday, April 1, 2008

Nairobi, Maandag, geen nuus


Jeremia, die goeie man by Jungle Junction, Chris se regterhand.
Jeremia, the good man at Jungle Junction, Chris' right hand.


Die baie skokbrekers wat nie Noord-Kenia oorleef het nie.
The many shocks that hadn't survived the hard route through Northern Kenya.


Die motor se nommerplaat is 'n aanduiding van hoe ek gister na my malariatablet gevoel het.
The registration plate is an indication of how I felt after my malaria tablet yesterday.


Heerlike middagete van die straat in Nairobi.
Lunch from the street in Nairobi.


Goeie more! Geen nuus uit Nairobi. Ek is vandag nog hier en vetrek more vroeg op die Noord-Kenia roete. My fiets is byna klaar, net laaste paar skokbrekerinstellings nog om te doen.

Good morning! There is now news from Nairobi. I am here still today, will leave tomorrow on the route through Northern Kenya.

No comments: