Monday, April 21, 2008

Khartoem o Khartoem

My vlammetjie brand laag.

Ek is moeg vir sukkel, en vuilgoed wat orals lê en arrogante mense.

Alle vreemdelinge moet hulle binne drie dae in Khartoem registreer. My registrasie is vanoggend verwerp want daar was nie 'n brief van 'n Soedanese "sponsor" by nie, wat 'n Soedanese burger of instelling moet wees.

Ek is nou op soek na die eienaar van die kampeerplek. Maar, soos orals, lê almal êrens in 'n koelteplek en wag vir beter, koeler tye.

En intussen hardloop my tyd uit want ek wou al more begin ry het.


My motivation flame is burning low.

I am sick and tired of dirt on the streets, thousands of people around me, and arrogance.

All foreigners have to register in Kahrtoum within three days. This morning my registration was rejected because there was no letter of a Sudanese sponsor, which could be a Sudanese company or citizen.

I am trying to find the owner of the camping site, but this time of the day everyone is lying somewhere in shade waiting for better days or cooler wheather.

And my time is running out. I planned to start riding again tomorrow to get to the ferry in time.

No comments: