Saturday, March 29, 2008

Kenia - Nairobi

Beginpunt: Arusha, Tanzanie
Eindpunt: Nairobi, Kenia
Afstand: 285 km

Gisteraand het ek geskryf dat die pad Nairobi toe my laaste maklike pad in 'n lang tyd gaan wees. Hoe verkeerd was ek nie. Dit was een van die hardste dae vir my KLR tot nou toe. Gate, gate nog 'n keer, water, modder, vassit. Dit het my 'n hele dag geneem om slegs 285 km te ry.

Last night I wrote that the road to Nairobi would have been one of my last easy days for a while. How wrong I was! Today was one of the hardest days for my bike: Potholes, more potholes, sand, mud, water. It took me a whole day to complete only 285 km.

Dit het die hele nag gereen tot laat oggend. 'n Flitsgolf het hier die pad onrybaar gemaak. Ten minste vier groot vragmotors het reeds in die modder vasgesit.

It rained the whole night till late this morning. A flash flood turned the road into an impassable mess. As I got there at least four huge trucks were bogged down.

Ek het besluit om links van die geel en wit trok verby te gaan. My fiets het net weggesak in die modder en water en ek was vas. Twee van die manne het van agter gestoot en ek het vet gegee. Glyend is ek tot op vaste grond.

I decided to ride through to the left of this truck. I got stuck in the mud and two of the men on the photograph had to help me to push the bike while I gave gas. Sliding I reached firmer ground.

Ek moes natuurlik vir die foto betaal.

Yes, I had to pay to take this photograph.

Meer voertuie sit vas, die keer in Kenia.

More vehicles bogged down. This time in Kenya.



Oor die grens episode skryf ek eerder niks nie. Ek is so goed en behoorlik deur 'n swyn met geldwissel verneuk dat ek twee dae se begrotingsgeld verloor het. Dit maak seer.

Ek het Nairobi van die weste genader, nie met die hoofpad nie. Ek het slums beleef soos min. Mens kon die afval en verval ruik. Ek moes talle kere my pad tussen voetgangers, mal bestuurders en reuse slaggate in eerste rat deurvoel. Dit was onmoontlik om te stop om 'n foto te neem.

Ek is nou by Jungle Junction in Nairobi, 'n paradys vir regte overlanders. Ek het lekker vanaand met vier Hollanders gesit en kuier. Een egpaar is op pad suid, en 'n pa en sy dogter is Afrika weskus langs suid en nou ooskus langs noord. Die egpaar ry met 'n Landcruiser en pa en dogter met 'n omboude trok.

Drie rusdae wag nou vir my. Groete

About the money changing at the border I rather write nothing. I was cheated so brilliantly. I still cannot believe it. I lost two days' money. It hurts.

I approached Nairobi from the west, not via the main road. I experienced slums like I've never seen before. One could smell the decay. So often I had to find my way through thousands of pedestrians, mad drivers and massive potholes in first gear. Unfortunately I could not stop to take any photographs.


I am staying at Jungle Junction, a paradise for real overlanders. I spent an enjoyable evening with four Dutch people. One couple in a Landcruiser is on their way south, and the other two, a father and daughter, came down west and return to the Netherlands via the east coast. The are traveling in a big truck.

I have three rest days now. Bye for now!

No comments: