Friday, December 7, 2007

Donderdag 5 Desember

Foto 1: Die ou se waentjie se as het gebreek. Sy besittings staan uitgepak op die teer. Op die kas is 'n plakker: I love bread!
Picture 1: The axle of trailer broke. His earthly possessions stood in a line on the tar. On the cupboard is a sticker: I love bread!
 
Foto 2: Die normaalweg vaal stuk aarde tussen Phalapye en die grens lyk nou so.
Picture 2: The dry dusty stretch of road between Phalapye and the border looks that that now.
 
Foto 3: By Baltimore kon ek die opdatering van drie dae doen. Baltimore is 'n klein vulstasie in Limpopo.
Picture 3: At Baltimore I could do the update of the previous three days. Baltimore is a filling station in the bushveld of Limpopo.
 
Foto 4: Tonele soos hierdie kan mens net verder en verder laat ry.
Picture 4: Scenes like these let one just continue riding, and riding.
 
Foto 5: My bedkassie voor my bed.
Picture 5: Next to my bed.

No comments: