Wednesday, November 28, 2007

Dit was warm

(English below the Afrikaans)
Beginpunt: Springbok
Eindpunt vir dag: Keetmanshoop, Namibië
Afstand: 425 km
Ek gaan min skryf. Dit was 'n snikhete dag en my energie is uitgeskroei
Foto 1: Ek het besluit ek gaan meer tyd neem en meer stop. By Steinkopf kry mens nog nou en dan die tradisionele matjieshutte waarin die Namamense woon.
Foto 2: Hanna (links) en haar helper. Hulle maak sommer terselfdertyd kos vir iemand wat tradisionele Namakos wil eet. Ongelukkig is die afval eers reg vir more. Hanna vra vir my of daar dan nie mense is wat haar kan help om so 'n eetplek te begin nie. Ek het haar selnommer as iemand belangstel :-)
Foto 3: Links agter op my fiets is die klein broodjie wat ek by Hanna gekoop het. Ek het heeldag daaraan geëet. Regs agter hang my beroemde rooi skoene. Ek het dit nou aan. Die swerwende boemelaar.
Foto 4: Kort voor die grens is die Vyfmylkloof. Die pad is daar letterlik tussen die berhange deur uitgekerf. Ek het daar gestof vir 'n paar minute en nie my valhelm afgehaal nie. Binne 'n paar minute het die skroeiende son en die hitteuitstraling van die rotse my 'n bielie van 'n hoofpyn gegee. Gebraaide harsings.
Foto 5: In die klip- of wat se naam ook al woestyn in. Die 140km tot by Grünau was vir my slegs. Hoofpyn. Verblindende hitte (middagete tyd). Geen skaduwee nie, Net die hitte van bo, langs die kante en op van die teerpad. As mens daar moes gaan staan brand die son jou dood.
English:
I am not going to write much. The sun burnt the last drop of energy from my body.
Photo 1: I decided to take more time today and stopped wherever it was interesting, for example at the "basket huts" of the locals near Steinkopf.
Photo 2: Hanna (left) and her assistant. They are selling food there, traditional. Unfortunately the tripe was planned for tomorrow. Hanna asked me whether there are not any people there outside who would be prepared to help her starting an eating house. I've got her cell number if any one is interested.
Photo 3: The bike of the tramp. At the back left is my small bread, bought from Hanna. I ate the whole day of it. At the back right are my red "vellies". I am wearing it now.
Photo 4: Just before the border I stopped in this stone valley to take a few photographs. I didn't take of my helmet, and within minutes, I had a blinding headache due to the scorching sun and the radiation of the rocks.
Photo 5: Into the desert, doesn't matter whether stone or what kind of desert. The 140 km to Grunau was hard on me. Headache. The heat, middle of the day. No shade anywhere. Only the heat from above, the sides, the tar road. Should one have a breakdown there the sun would kill you if you don't have any protection.

2 comments:

DoMo said...

Ja die endlosen Weiten des Nordwestens Südafrikas und die Einsamkeit des namibischen Südens sind uns vom letzten September noch sehr gut in Erinnerung. Wir sind in großen Teilen die gleiche Route gefahren. Nur der Unterschied: es war Nachts so kalt, dass ich mit Socken geschlafen habe!

bosvriend said...

Bly jy is veilig in Windhoek. Ons geniet jou dagboek en foto's. Geniet jou ysterperd en elke oomblik van die reis.