Wednesday, October 24, 2007

Telkom Internet + Netcare Reiskliniek

Vandag is ek beswaard. Die rede se naam in Telkom Internet. Dit is die hopeloosste ISP (internet aanbieder) wat ek in my lewe ooit mee te doen gehad het. Hopeloos hopeloos hopeloos. Probeer om iemand by 10215 in die hande te kry wat kan verduidelik wat in daardie chaos aangaan. Tevergeefs.

Die teenpool is die Netcare Reiskliniek by die Jakarandahospitaal in Pretoria. Wat 'n vreugde om met sulke mense te werk! Vrydag is my afspraak by hulle vir my inentings. Na die diens wat Telkom Internet gee, is selfs inspuitings en inentings en wat nog, stroopsoet suiker in my bitter gemoed.

Wanneer tog word Telkom heeltemaal geprivatiseer sodat dit uit my oogveld kan verdwyn?

Ek gaan later 'n lys van adresse en telefoonnommers gee van plekke soos die ambassades, dié reiskliniek ens.

Wil iemand in die regering tog nie Telkom verkoop nie?

No comments: