Wednesday, October 10, 2007

My kaartjie huis toe ...

Ek het vandag die bevestiging vir my terugvlug volgende jaar vanaf Duitsland gekry. Dit was 'n lekker gevoel toe ek dit op die rekenaar stoor met die naam "My kaartjie HUIS TOE".

Die gevoel begin al hoe meer insink dat die droom nader aan werklikheid word. Dit is vasgevang in een enkele papierbladsy met 'n verwysingsnommer daarop: een enkelkaartjie FRA - JNB op 14 Junie 2008.

Enkelkaartjie - ek moet op eie stoom by Frankfurt Lughawe aankom ...

Ek moet dus voor 14 Junie 2008 daar wees anders gaan die vliegtuig vir my wegvlieg!

Bettina, fuer Dich auf deutsch :-)

Ich habe heute die Flugbestaetigung fuer meinen Flug zurueck nach Hause erhalten. Einzelflug. Kein Rueckflug. Das war ein schoenes Gefuehl, als ich die Reservierungsnummer im PC speicherte. Ich waehlte den Namen "Mein Flugschein NACH HAUSE".

Der Traum wird immer mehr Realitaet.

Ich muss also vor dem 14. Juni da sein, sonst fliegt mein Flieger ab und laesst mich zurueck.

14. Juni FRA - JNB, nach Hause.

No comments: