Friday, April 17, 2009

Kenhardt








Op my reis deur Suid-Afrika om al die FSA-aansoekers te sien, het ek laatmiddag op Kenhardt gestop. Ek was jare laas hier. Ek het baie dinge anders, beter, gesien as toe ek laas hier was.

In die Bike SA het ek van die hotel hier gelees. Eeton en Suzette Wickens is die eienaars en baie pro-bikers.

Ek kan enige een aanraai om hier te stop en oor te bly. Wat 'n heerlike aand het ek hier gehad! Ek hoop om in September terug te wees hier vir 'n aanbieding oor Naboom2Germany.

Eeton het verlede jaar net onder die 3 000 km op 'n 125cc bromponie gery om geld vir die plaaslike ouetehuis in te samel. Kyk op die foto na sy roete. Dit was 'n dapper poging!

Die kos was puik. Alle dames wat 'n goeie man soek, hier is baie jong boere in die distrik wat nog loslopend is. :-)

Bespreek vir jou 'n lekker naweek in die Kenhardt Hotel as jy wil wegbreek uit die stad. Die nommer is 054 651 0052.

1 comment:

BreoganGal said...

hi
1-new section in English.
will be expanded shortly.
2 - Do I want to exchange links between our blogs?
greetings